Thursday, October 13, 2011

Kodutöö V

Carita koduleht

Ma siis püüan analüüsida Carita kodulehte.


Carita koduleht on väga hästi kujundatud. Mulle meeldib kodulehe taust, mis on pruuni värvi ning tekst on helepruunil taustal, mis teeb teksti lugemise selgemaks/paremaks. Ka pilt on hästi pandud, ei ole liiga suur ega väike, piisavalt suur ning ei jää jalgu.


Teema valikul on Carita lähtunud sellest, et tal endal on ka Tiibeti Mastif. Mis mulle meeldib, on see, et tal on pilte oma koerast. Seega piltide litsenseerimis küsimust ei teki.


Tagasitulles kodulehe analüüsi juurde, siis on seal olemas viited, kust leiab rohkem informatsiooni (peale klikates). Samuti on lehekülg oma vahel lingitud, mis teeb kodulehel liikumise sujuvamaks. Pääseb ilusti edasi ja tagasi. Ainuke, mis võiks olla tesitmoodi linkimse puhul, on see, et "Teine lehekülg" ja "kolmas lehekülg" asemel võiks olla järgmise lehe märksõna ("välimus" jne). Samas ei oska ma hinnata seda erivajadusega inimese seisukohat, võib-olla neile on just parem, et on kirjas teine "teine lehekülg", sest see teeb arusaadavamaks, et infot on veel.

Algaja kohta on leht väga hästi tehtud, mulle eeskujuks, sest minul endal koduleht nii hästi välja ei tulnud.

Leht valideerus, niiet laht on ligipääsetav igale brauserile ning ma arvan, et ka erivajadustega inimene saab seal kodulehel viibides kenasti hakkama.


Kasutatud allikad:

Hindamise alus: Kikkas,K(2009)Ligipääsetav Internet. Haridustehnoloogia ja erivajadustega inimesed.Loengumaterjal. Tallinna Ülikool

No comments:

Post a Comment